Credit: dcspritetok

Comments on: "Video: 110719 2NE1TV Season 3 Episode 1 – Worldwide Premiere in Korea" (14)

  1. bom was like minzy’s english teacher.. she keeps on correcting minzy’s engrish :))

  2. i heard juris song in the second to the last vid while dara’s driving her car ..hehehe…on the last vid also correct me if I’m wrong but did i just saw the stars n’ sun of our flag on the make-up artist’s t-shirt?..

  3. she owns a very expensive car!!!!

  4. english sub pretty please ๐Ÿ™‚

  5. eng subs please!..^^,

  6. dara is a bundle of “adorable contradictions” ~~ looks very pretty, yet never acts girly ~~ looks very fragile, afraid of small doggies and yet drives around a slammin’ SUV ~~ could look outstandingly beautiful in dresses and yet prefers men’s clothes ~~ cannot start a conversation and yet the spokesperson of a badass girl group ~~ love her really:)

  7. Its so good to see the girls again!! I tried to understand what they were saying but it was just too difficult!! Still I love the look of Dara’s room and her car!!!!! OMG it looks amazing!! Can’t wait for more on Fri!~

  8. Dara is so pretty & cool! Love 2ne1 tv!

  9. is it just me or these videos really don’t have english subs???? blackjack in peril..

  10. it’s sooooooo good to see Tam Tam again, and have ChaeRa moments again! so so good. i hope that since the two share the room that we will have more.
    i am really already happy with season 3 although it’s only episode 1. the girls have fair share of spotlight ^_^ and it’s more personal, even though CL doesnt seem to like revealing her room but it’s ok.
    Dara’s room is so pretty!!! she’s such a princess. it;;s interesting that she should choose Range Rover, seeing how girly her room looks. but the car is so cool and she is soooo cool driving it. gosh i love her ^_^

    • “CL doesnt seem to like revealing her room but itโ€™s ok.” >>>> I think so too. i was waiting for her to reveal her room but she did not. but it’s okay, maybe she wants privacy ๐Ÿ™‚

  11. im laughing like crazy =)) esp the last part….LOL >.<
    BTW i dont understand korean :))
    2NE1 NOLJA!!!! can't wait for the nxt ep…
    ADMIN big thnx…muwahhhh:D

  12. Omygosh!! i soooo love dara here.. something new definitely and refreshing.. i really missed her antics! funny moments and highlights for me:

    -dara wearing facial mask while watching tv then fell asleep lol
    -she showed her room!! soo cute, like a princess room since it’s a white-pink theme room. with many etude products!! wohooo
    -dara driving her car was like “whoah!” she’s so gangster! sooooo cool!!!!!!!!!! ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ i want dara to be my driver! lol and i love her playlist! beyonce’s upgrade you, i am the best! wohooo she’s so cute, cool and fun to watch! sooo entertaining! plus she’s so pretty!
    -and the last one was when the four girls gather on the last part. dara spelled 2ne1tv with her sonic hair~ LOL then cl said, what about worldwide. LOL then dara just spelled “W-W” lol shortcut since maybe her head/neck hurts with the twirling of her hair. laughtrip!!!! and also their FRIDAY is FRY-DAY LOL

    love it! but i hope they’ll eng sub it in 2ne1’s channel soon. i wanna understand what they’re saying exactly ๐Ÿ™‚

    anticipating for dara-dougie moment and dara learning to play guitar!!! ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: